Hugiról

Egyszer étteremben szeretnék dolgozni, szakácsként. Persze ehhez el kell végeznem a megfelelő iskolát. De addig is, virtuális éttermem kedves virtuális vendégei, nagy szeretettel mutatom az étlapomat. Ugyan nincs, csak egy étkészletem és tálalásból is van még mit tanulnom, sőt, fotósiskolába sem jártam, de nagy élvezettel főzök a családomnak. Receptek és történetek, kicsit személyes hangvételben, családias környezetben, született bölcsészként sok szóval, de azért csak olvassák bátran. 2013-tól a receptleírások végén azok elkészítési költségeit is feltüntetem. Isten hozta önöket Huginál!

Reakciók

Facebook

Cimkék

agyag tálas (4) alkohol (1) alma (4) amerikai (5) ananász (1) aprópecsenye (3) apróra vágott hagymát... (56) bab (4) babapiskóta (1) bacon (15) banán (1) barack (3) belsőség (3) besamel (2) birka (1) birkasajt (1) bor (1) borókabogyó (1) brokkoli (1) burgonya (25) camembert (1) chili (1) Címkék (1) citrom (4) cseresznye (1) csirke (32) csirkecomb (8) csirkemáj (1) csirkemell (18) csirkeszárny (4) csirkeszív (2) csokis (8) csokoládés (8) csülök (2) cukkini (12) darált hús (15) desszert (23) dió (2) disznó (35) ecet (2) egytálétel (44) előétel (4) fahéj (2) fehérrépa (2) feltét (6) főétel (109) fokhagyma (17) főzelék (7) gesztenye (1) gomba (17) görög (2) gyöngyhagyma (1) gyümölcs (6) hagyma (15) hal (4) hidegkonyha (4) hús (83) joghurt (1) juhtúró (3) kacsa (2) kacsacomb (1) kakaó (1) káposzta (8) karaj (7) karfiol (1) kecske (2) kecskesajt (1) kókusz (1) kolbász (4) köles (1) köret (29) krém (7) kukorica (10) lekvár (2) lencse (1) leveles tészta (1) leves (17) lilahagyma (3) magyar (19) majonéz (2) marha (5) meggy (1) menza (4) mérlegbarát (64) mexikói (2) mozzarella (1) muffin (2) mustár (9) nagyi (2) nana (10) nehéz étel (1) nyúl (1) olasz (9) oldalas (1) padlizsán (1) paradicsom (25) párizsi (2) patisszon (6) petrezselyem (1) pezsgő (1) pirospaprika (22) pisztráng (1) pogácsa (1) ponty (1) póréhagyma (1) pritamin paprika (2) puding (2) pulyka (12) pulykamell (8) pulykaszárny (1) rák (2) rakott (4) reggeli (2) répa (22) rizs (12) rizsa (10) sajt (31) sajtkrém (2) saláta (12) sárgaborsó (1) sertés (35) sertéscomb (11) sertéslapocka (11) sonka (3) sós sütemény (5) spárga (1) sütemény (18) szalonna (17) szárnyas (37) szarvasgomba (1) szlovák (1) tarja (7) tej (1) tejföl (6) tejfölös (23) tejszínes (8) tepsis (30) tészta (25) tojás (16) tök (3) torta (6) túró (5) túró rudi (1) uborka (3) vargányagomba (1) vegetáriánus (4) vendégváró (2) virsli (4) zabpehely (1) zakuszka (1) zeller (2) zöldbab (7) zöldborsó (8) zöldpaprika (7) zöldséges (65) zuza (1) Címkefelhő

"Mit találtam a hűtőben"-reggeli

2010.09.09. 09:15 :: _hugi

Valahogy nem bírtam aludni ma. Majdnem éjjel egyig voltunk fent, a zsűrim már kókadozott rendesen, kis álomszuszék, de nekem nem akaródzott aludni. Aztán megkegyelmeztem, és leoltottuk a lámpát, egy percen belül szuszogott a szuszék, én meg csak forgolódtam. Reggel a teszter szokatlanul korán indult munkába (nehéz a jogászok élete), én meg felébredvén a búcsú puszira, újrakezdtem a forgolódást. Aztán megkordult a gyomrom. Mondom oké, akkor nézzük, mit reggelizzek.

A hűtőben rengeteg olyasmi volt, amit kenyérre lehet tenni (rákos sajtkrém az ikeából, gyrosos medvesajt, ami annyira új, hogy a medve sajt hivatalos honlapján sincs még rajta, sonka, margarin stb.), de egyrészt nem eszem kenyeret, másrészt az azt helyettesítő abonetthez nem volt kedvem. Úgyhogy gyümölcs. Volt egy negyed görögdinnye a hűtőben, szombat óta. A Praktiker-túra után vettük a bejáratnál felállított ideiglenes zöldségesnél, mert végre olyan kicsi dinnyék voltak nála, amik beférnek a hűtőnkbe. Szóval egy nem túl nagy dinnye negyede volt a hűtőben, a tetején meg (mármint a hűtő tetején) 3 db nektarin. Nem is árt már nekik, ha végre megeszi valaki, ezek is szombatiak, ha jól emlékszem.

Az az igazság, hogy van egy jászsági leányzó, aki a bátyámat neveli jobb életre, és neki szokott csinálni gyümölcsjoghurtot, ami igen finom. Na most nekem ehhez végül is csak a joghurt hiányzott... meg a fahéj, de mindegy, azért szuper kis reggeli lett belőle, két szereplős gyümölcssaláta. Felkockáztam a dinnyét. A háklisabbak nyilván kibogarásszák a magokat, én nem szoktam, általában megeszem az összeset, mindenki nagyokat szokott nézni, hogy miért, nem tudom, engem nem zavar. Összerágom, azt jól van. Nincs igazán íze... Összevágtam a barackokat is, majd az egészet leöntöttem mézzel, megszórtam egy kis vaníliás cukorral (mert azt találtam, mikor a nem létező fahéjat kerestem), és jól összekutyultam.

 

Ez sem egy extrém reggeli, tudom, de egész fincsi volt. És biztos marha egészséges gyümölcsöt reggelizni. És baromi tudatos dolog volt nem a tegnapi pizza maradékát választani reggelire...

Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcs hidegkonyha mérlegbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://eatathugis.blog.hu/api/trackback/id/tr172282191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása