Hugiról

Egyszer étteremben szeretnék dolgozni, szakácsként. Persze ehhez el kell végeznem a megfelelő iskolát. De addig is, virtuális éttermem kedves virtuális vendégei, nagy szeretettel mutatom az étlapomat. Ugyan nincs, csak egy étkészletem és tálalásból is van még mit tanulnom, sőt, fotósiskolába sem jártam, de nagy élvezettel főzök a családomnak. Receptek és történetek, kicsit személyes hangvételben, családias környezetben, született bölcsészként sok szóval, de azért csak olvassák bátran. 2013-tól a receptleírások végén azok elkészítési költségeit is feltüntetem. Isten hozta önöket Huginál!

Reakciók

Facebook

Cimkék

agyag tálas (4) alkohol (1) alma (4) amerikai (5) ananász (1) aprópecsenye (3) apróra vágott hagymát... (56) bab (4) babapiskóta (1) bacon (15) banán (1) barack (3) belsőség (3) besamel (2) birka (1) birkasajt (1) bor (1) borókabogyó (1) brokkoli (1) burgonya (25) camembert (1) chili (1) Címkék (1) citrom (4) cseresznye (1) csirke (32) csirkecomb (8) csirkemáj (1) csirkemell (18) csirkeszárny (4) csirkeszív (2) csokis (8) csokoládés (8) csülök (2) cukkini (12) darált hús (15) desszert (23) dió (2) disznó (35) ecet (2) egytálétel (44) előétel (4) fahéj (2) fehérrépa (2) feltét (6) főétel (109) fokhagyma (17) főzelék (7) gesztenye (1) gomba (17) görög (2) gyöngyhagyma (1) gyümölcs (6) hagyma (15) hal (4) hidegkonyha (4) hús (83) joghurt (1) juhtúró (3) kacsa (2) kacsacomb (1) kakaó (1) káposzta (8) karaj (7) karfiol (1) kecske (2) kecskesajt (1) kókusz (1) kolbász (4) köles (1) köret (29) krém (7) kukorica (10) lekvár (2) lencse (1) leveles tészta (1) leves (17) lilahagyma (3) magyar (19) majonéz (2) marha (5) meggy (1) menza (4) mérlegbarát (64) mexikói (2) mozzarella (1) muffin (2) mustár (9) nagyi (2) nana (10) nehéz étel (1) nyúl (1) olasz (9) oldalas (1) padlizsán (1) paradicsom (25) párizsi (2) patisszon (6) petrezselyem (1) pezsgő (1) pirospaprika (22) pisztráng (1) pogácsa (1) ponty (1) póréhagyma (1) pritamin paprika (2) puding (2) pulyka (12) pulykamell (8) pulykaszárny (1) rák (2) rakott (4) reggeli (2) répa (22) rizs (12) rizsa (10) sajt (31) sajtkrém (2) saláta (12) sárgaborsó (1) sertés (35) sertéscomb (11) sertéslapocka (11) sonka (3) sós sütemény (5) spárga (1) sütemény (18) szalonna (17) szárnyas (37) szarvasgomba (1) szlovák (1) tarja (7) tej (1) tejföl (6) tejfölös (23) tejszínes (8) tepsis (30) tészta (25) tojás (16) tök (3) torta (6) túró (5) túró rudi (1) uborka (3) vargányagomba (1) vegetáriánus (4) vendégváró (2) virsli (4) zabpehely (1) zakuszka (1) zeller (2) zöldbab (7) zöldborsó (8) zöldpaprika (7) zöldséges (65) zuza (1) Címkefelhő

Újhagymás szelet sajttal, salátaágyon

2012.04.25. 13:57 :: _hugi

A költözés okozta idő- és energiahiány az egyszerű ételek elkészítésére ösztönzött. Már kora reggel a melósokat ügyeltem, este későig takarítás stb. Nem lehet minden nap pizzát rendelni, úgyhogy kénytelenek voltunk gyors, kevés munkával járó ételeket készíteni, hogy másnapra legyen valami ebéd. Így született meg ez a szelet is, „mi van itthon” - alapon.

Mivel még ahhoz is fáradt voltam, hogy natúr szeletet süssek serpenyőben fél óra alatt, úgy döntöttem, mindenképp tepsibe rakom le a husikat. Na de akkor már ne csak úgy a la natur. Bekapcsoltam a sütőt 180 fokra, mert tudtam, hgoy az előkészület nem vesz el majd túl sok időt. A tepsibe 3-4 kanál zsírt tettem (naná, hogy házit, kacsazsírt, ráadásul), majd felkarikáztam három szál újhagymát és beterítettem vele a tepsit. Erre szépen rásorakoztattam a kiklopfolt, besózott, megborsozott hússzeleteket (5 szelet karaj, 5 szelet sertéscomb), végül az egészet megszórtam reszelt sajttal. Alufóliával betakarva betettem a sütőbe, fél óra elteltével fólia le, még 15-20 perc sütés és a sajt meg is pirult.


Köretként zöldsalátát készítettem az újabban szokásos módon: egy fej jégsalátát apróra vágok és idény szerint más-más zöldséggel összekeverem, jelen esetben tv paprikával, paradicsommal és újhagymával. (Ezt úgy variálja az ember, ahogy akarja, bármit lehet bele tenni és fogyasztható így is, dresszinggel is.)

10 szelet húshoz:
3 szál újhagyma
2-3 kanál zsír
15 dkg sajt

A salátához:
egy fej jégsaláta
2 szál újhagyma
2 db paprika
2 db paradicsom

Szólj hozzá!

Címkék: saláta disznó hús köret zöldséges paradicsom sajt sertés főétel karaj sertéscomb tepsis zöldpaprika mérlegbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://eatathugis.blog.hu/api/trackback/id/tr344472725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása