Hugiról

Egyszer étteremben szeretnék dolgozni, szakácsként. Persze ehhez el kell végeznem a megfelelő iskolát. De addig is, virtuális éttermem kedves virtuális vendégei, nagy szeretettel mutatom az étlapomat. Ugyan nincs, csak egy étkészletem és tálalásból is van még mit tanulnom, sőt, fotósiskolába sem jártam, de nagy élvezettel főzök a családomnak. Receptek és történetek, kicsit személyes hangvételben, családias környezetben, született bölcsészként sok szóval, de azért csak olvassák bátran. 2013-tól a receptleírások végén azok elkészítési költségeit is feltüntetem. Isten hozta önöket Huginál!

Reakciók

Facebook

Cimkék

agyag tálas (4) alkohol (1) alma (4) amerikai (5) ananász (1) aprópecsenye (3) apróra vágott hagymát... (56) bab (4) babapiskóta (1) bacon (15) banán (1) barack (3) belsőség (3) besamel (2) birka (1) birkasajt (1) bor (1) borókabogyó (1) brokkoli (1) burgonya (25) camembert (1) chili (1) Címkék (1) citrom (4) cseresznye (1) csirke (32) csirkecomb (8) csirkemáj (1) csirkemell (18) csirkeszárny (4) csirkeszív (2) csokis (8) csokoládés (8) csülök (2) cukkini (12) darált hús (15) desszert (23) dió (2) disznó (35) ecet (2) egytálétel (44) előétel (4) fahéj (2) fehérrépa (2) feltét (6) főétel (109) fokhagyma (17) főzelék (7) gesztenye (1) gomba (17) görög (2) gyöngyhagyma (1) gyümölcs (6) hagyma (15) hal (4) hidegkonyha (4) hús (83) joghurt (1) juhtúró (3) kacsa (2) kacsacomb (1) kakaó (1) káposzta (8) karaj (7) karfiol (1) kecske (2) kecskesajt (1) kókusz (1) kolbász (4) köles (1) köret (29) krém (7) kukorica (10) lekvár (2) lencse (1) leveles tészta (1) leves (17) lilahagyma (3) magyar (19) majonéz (2) marha (5) meggy (1) menza (4) mérlegbarát (64) mexikói (2) mozzarella (1) muffin (2) mustár (9) nagyi (2) nana (10) nehéz étel (1) nyúl (1) olasz (9) oldalas (1) padlizsán (1) paradicsom (25) párizsi (2) patisszon (6) petrezselyem (1) pezsgő (1) pirospaprika (22) pisztráng (1) pogácsa (1) ponty (1) póréhagyma (1) pritamin paprika (2) puding (2) pulyka (12) pulykamell (8) pulykaszárny (1) rák (2) rakott (4) reggeli (2) répa (22) rizs (12) rizsa (10) sajt (31) sajtkrém (2) saláta (12) sárgaborsó (1) sertés (35) sertéscomb (11) sertéslapocka (11) sonka (3) sós sütemény (5) spárga (1) sütemény (18) szalonna (17) szárnyas (37) szarvasgomba (1) szlovák (1) tarja (7) tej (1) tejföl (6) tejfölös (23) tejszínes (8) tepsis (30) tészta (25) tojás (16) tök (3) torta (6) túró (5) túró rudi (1) uborka (3) vargányagomba (1) vegetáriánus (4) vendégváró (2) virsli (4) zabpehely (1) zakuszka (1) zeller (2) zöldbab (7) zöldborsó (8) zöldpaprika (7) zöldséges (65) zuza (1) Címkefelhő

Habos babás

2012.09.25. 11:40 :: _hugi

DSCN8986.JPGÚj taktikát választottunk a túlélésre: az itthon lévő, kamrában elfeledve várakozó ételeket készítem el, ahogy tudom, így spórolva annyit a koszton, hogy havi 30000 (!) forintból ketten kijöjjünk. Döbbenetes, akit érdekel, szívesen mesélek a háztartásról, e-mailben nyugodtan lehet keresni, sőt, tervezek egy ilyen jellegű bejegyzést is, végigszámolva az egészet és bemutatva, mit és mennyiért fogyasztunk egy hónapban anélkül, hogy éhen halnánk, de nem is kenyér + víz kombót teszünk az asztalra (ahogy azt a bejegyzésekből láthatják).
Szóval kutattam a kamrában, fagyasztóban és találtam jó sok babapiskótát és jó sok tojásfehérjét. Édességet amúgy is ritkán eszünk, úgyhogy kitaláltam egy desszertet ezekből, mindössze egy pudingot kellett hozzá beszerezni, illetve tejet.

A babapiskóták egyik oldalát mézes tejbe mártogattam és tejes felükkel felfelé egy tepsibe sorakoztattam őket. Ráhalmoztam és szépen elsimítottam az előzőleg elkészített pudingot (Gála, étcsokis, csokidarabokkal, főzés nélkül 5 perc alatt megvan). A pudingra szintén félig mézes tejbe áztatott piskótákat tettem, áztatott felükkel fölfelé. Keményre felvertem a tojásfehérjéket és ráhalmoztam a piskótákra, jó magasan. Betettem a sütőbe, alsó-felső sütéssel 160 fokra, 10 percre, hogy a teteje megbarnuljon, de ne égjen meg.

DSCN8993.JPG

Nagyon finom, nagyon kis könnyed sütemény, amely hamar elkészül és mindenki kedvence lehet.

20x30 cm-es tepsihez:
~20-25 db babapiskóta
1 csomag Gála puding
fél liter tej + az áztatáshoz 1 dl
1 ek. méz
tojásfehérje ízlés szerint, a képen látható magassághoz 8-at használtam (ennyi volt a fagyasztóban)


Szólj hozzá!

Címkék: tojás sütemény desszert puding csokoládés csokis babapiskóta

A bejegyzés trackback címe:

https://eatathugis.blog.hu/api/trackback/id/tr874799854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása