Hugiról

Egyszer étteremben szeretnék dolgozni, szakácsként. Persze ehhez el kell végeznem a megfelelő iskolát. De addig is, virtuális éttermem kedves virtuális vendégei, nagy szeretettel mutatom az étlapomat. Ugyan nincs, csak egy étkészletem és tálalásból is van még mit tanulnom, sőt, fotósiskolába sem jártam, de nagy élvezettel főzök a családomnak. Receptek és történetek, kicsit személyes hangvételben, családias környezetben, született bölcsészként sok szóval, de azért csak olvassák bátran. 2013-tól a receptleírások végén azok elkészítési költségeit is feltüntetem. Isten hozta önöket Huginál!

Reakciók

Facebook

Cimkék

agyag tálas (4) alkohol (1) alma (4) amerikai (5) ananász (1) aprópecsenye (3) apróra vágott hagymát... (56) bab (4) babapiskóta (1) bacon (15) banán (1) barack (3) belsőség (3) besamel (2) birka (1) birkasajt (1) bor (1) borókabogyó (1) brokkoli (1) burgonya (25) camembert (1) chili (1) Címkék (1) citrom (4) cseresznye (1) csirke (32) csirkecomb (8) csirkemáj (1) csirkemell (18) csirkeszárny (4) csirkeszív (2) csokis (8) csokoládés (8) csülök (2) cukkini (12) darált hús (15) desszert (23) dió (2) disznó (35) ecet (2) egytálétel (44) előétel (4) fahéj (2) fehérrépa (2) feltét (6) főétel (109) fokhagyma (17) főzelék (7) gesztenye (1) gomba (17) görög (2) gyöngyhagyma (1) gyümölcs (6) hagyma (15) hal (4) hidegkonyha (4) hús (83) joghurt (1) juhtúró (3) kacsa (2) kacsacomb (1) kakaó (1) káposzta (8) karaj (7) karfiol (1) kecske (2) kecskesajt (1) kókusz (1) kolbász (4) köles (1) köret (29) krém (7) kukorica (10) lekvár (2) lencse (1) leveles tészta (1) leves (17) lilahagyma (3) magyar (19) majonéz (2) marha (5) meggy (1) menza (4) mérlegbarát (64) mexikói (2) mozzarella (1) muffin (2) mustár (9) nagyi (2) nana (10) nehéz étel (1) nyúl (1) olasz (9) oldalas (1) padlizsán (1) paradicsom (25) párizsi (2) patisszon (6) petrezselyem (1) pezsgő (1) pirospaprika (22) pisztráng (1) pogácsa (1) ponty (1) póréhagyma (1) pritamin paprika (2) puding (2) pulyka (12) pulykamell (8) pulykaszárny (1) rák (2) rakott (4) reggeli (2) répa (22) rizs (12) rizsa (10) sajt (31) sajtkrém (2) saláta (12) sárgaborsó (1) sertés (35) sertéscomb (11) sertéslapocka (11) sonka (3) sós sütemény (5) spárga (1) sütemény (18) szalonna (17) szárnyas (37) szarvasgomba (1) szlovák (1) tarja (7) tej (1) tejföl (6) tejfölös (23) tejszínes (8) tepsis (30) tészta (25) tojás (16) tök (3) torta (6) túró (5) túró rudi (1) uborka (3) vargányagomba (1) vegetáriánus (4) vendégváró (2) virsli (4) zabpehely (1) zakuszka (1) zeller (2) zöldbab (7) zöldborsó (8) zöldpaprika (7) zöldséges (65) zuza (1) Címkefelhő

Rácos karaj

2011.07.19. 13:31 :: _hugi

Volt egy nyár, mikor mindenféle húst készítettünk a rácponty mintájára. Ponttyal soha. Valahogy idén csak most jutott először eszünkbe, és meg is fogadtuk, hogy még néhány alkalommal biztosan csinálunk még (az is lehet, hogy hallal is). Nyáron eleve jobban szeretek olyasmit csinálni, amit csak összerak gyorsan az ember, aztán bedobja a sütőbe. Ilyen melegben senkinek sincs kedve a forró tűzhely mellett ácsorogni órákig. A rácosban is ez a jó. 

 

Először is meghámoztam a burgonyát, megmostam és egy tepsibe karikáztam, majd megsóztam. Ugyanígy tettem a vöröshagymával is, szétterítettem a krumplin. Ezután leraktam néhány szelet bacon szalonnát, majd rákarikáztam a zöldpaprikát és a paradicsomot.

 

Erre kerül a hús. A karajt előzetesen kiklopfoltam és besóztam, majd szépen a paradicsomra tettem őket, és mindegyikre raktam még egy-egy szelet bacont.

 

Alufóliával letakarva került a sütőbe, 180-200 fokon sült így egy óráig, majd fólia nélkül még 20-25 percig, amíg a bacon megpirult a tetején. Akkor az igazi, ha a zöldségektől jó sok leve lesz (én ebben is inkább ezt a szaftos krumplit szeretem jobban, mint az agyagtálasnál).

 

Csirkecombbal, tarjával, hallal, bármivel lehet készíteni, nagyon finom étel.

 

9 szelet karaj alá-fölé:
1 kg burgonya
2 közepes fej vöröshagyma
2 db zöldpaprika
2 db paradicsom
250 g szeletelt bacon szalonna

Szólj hozzá!

Címkék: burgonya magyar disznó hús zöldséges paradicsom sertés egytálétel főétel karaj bacon tepsis zöldpaprika

A bejegyzés trackback címe:

https://eatathugis.blog.hu/api/trackback/id/tr573066713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása